ik huil met je mee. Mijn dochter van 12 heeft ook Tourette en PDDNOS en ook zware tourette ze heeft nu medicijn dat helpt wel wat .. tging even goed nu naar vervolgonderwijs gaat het weer minden ze houdt ook de meeste tics in op school en thuis er uit ..ze mag in de grote pauze alleen in de klas blijven maar in de kleine pauze buiten en dat vindt ze vreselijk naar. Mischien moet de dosis verhoogd worden van haar medicijn maar dat wil ik liever niet.

Tja maar als het beter voor haar is nu in deze moeilijke tijd nu ze net op het voortgezet is moet het mischien maar even verhoogd worden en dan later weer omlaag. Wij moeders en onze Tourette kinderen krijgen te weinig begrip. Ik heb zelfs geen begrip en steun van mijn family die willen niet in informatie materiaal over Tourette lezen. Gelukkig krijgt ze therapie .. ja had ze die man was niet geschikt en ze wil ook niet weer met een man praten dus wordt er nu naar een vrouwelijke therapeuth gezocht voor haar. Ze heeft de onderzoeken gehad in amsterdam waar Tourette uit komt en ik ben naar een Tourette dag geweest een landelijke Tourette inlichtingsdag dat was leerzaam .. ja wij ouders van kinderen met Tourette moeten elkaar steunen want het kan erg zwaar zijn zo te leven en ouders van kinderen met Tourette kunnen elkaar begrijpen.