Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op tourette.startpagina.nl

lotgenootje gezocht voor mijn dochter (11) met tourette

  • Iris van Zon

    Gezocht!!!

    Lotgenoten contact voor mijn 11 jarige dochter met Tourette + ADHD.

    Liefst in regio Limburg/Brabant.

    We hebben sinds 2 jaar de diagnose, maar de tics begonnen op 6 jarige leeftijd.

    Ze heeft veel tics, tong, grimassen,vinger, kuch, likken, grommen, stemmetje, huppeltje, en nog vele andere.

    Ze heeft ook veel dwangen en gedachten, vooral bij taal, rekenen, etc.

    Ze is erg druk, heeft veel onrust in haar hoofd en lijf en is zeer emotioneel, gevoelig.

    We kennen helaas geen andere kinderen met tourette. We zouden een reactie zeer op prijs stellen.

    Liefst in de leeftijd van 9 tot 14 jaar.

    Groetjes, en tot mails.

    Anne en Iris van Zon

  • Janneke

    Hoi Iris,

    Heb je al een lotgenootje gevonden?

    Probeer het anders eens via de Tourette Stichting, www.tourette.nl via het forum of via een oproep in hun kwartaalblad (te bereiken via redactie@tourette.nl)

    Of op hyves: http://gillesdelatourette.hyves.nl

    Zomaar even om met je mee te denken en jullie sterkte te wensen! Je hoeft er niet alleen voor te staan!

    groetjes,

    Janneke

  • Iris en Anne van zon

    Hoi Janneke,

    Helaas heb ik nog geen lotgenootje gevonden voor Anne.

    Ik heb al een oproep geplaatst via de tourette stichting, helaas zonder reactie.

    Heb jij toevallig meegewerkt aan een programma over tourette met henk westbroek, dat heb ik laatst via you-tube bekeken?

    Ik heb overigens Anne opgegeven voor die documentaire over kinderen met Tourette. Ben benieuwd of Anne hieraan mag meewerken.

    Groetjes en bedankt voor je reaktie.

    Iris en Anne van Zon

  • Janneke

    Hoi Iris,

    Ja dat was ik bij Henk Westbroek :) Leuk dat je dat gezien hebt.

    Heb je de oproep op het forum gezet of in het kwartaalblad van de Stichting? (kan het me namelijk niet meer herinneren).

    groetjes, Janneke

  • Isabella

    hoi anne ik ben isabella en ik ben 10 ik heb ook wat ticks zoals een soort van giiletje en een hik en met mn nek mn rug enal ik heb al een tijtjtourette ;) en nou ja ik ben een beetje het lachertje van de klas(:P) en en beetje de grapjas lqaatst hadden we in meeesters koffie chilie gedaan(:P)X(

  • joyce

    Hai Iris,

    Ik heb ook een dochtertje van 11 met Tourette.

    Groetjes Joyce

  • Iris Anne van Zon

    Hoi Janneke,

    De docu over tourette bij kinderen is gemaakt. Anne Vliegt, zo heet de film was gisteren te zien bij DWDD. Anne is mijn dochter. Het is haar dus gelukt.

    Ik hoop dat Anne nog aan veel mensen kan laten zien, wat tourette inhoud en dat het echt meer is dan schelden.

    Groetjes,

    Iris en Anne van Zon

  • Iris van Zon

    Hoi Joyce,

    Ik heb al een tijd niet meer op de site gekeken, nadat ik eerst geen reaktie kreeg.

    Ik zou het leuk vinden om te mailen. Misschien dat onze dochters dat ook kunnen doen.

    Heb je gisteren de Wereld draait door gezien met dat meisje met Tourette?

    Dat is nou mijn dochter Anne.

    Er is een documentaire over haar gemaakt.

    Ik zou het leuk vinden iets van je te horen.

    Groetjes,

    Iris van Zon

  • Anne van Zon

    Hoi Isabella,

    Ik wil graag met jou mailen.

    Groetjes,

    Anne van Zon (tourette)

  • Ellen

    Hoi Anne,

    Mijn dochter Nina van 11 heeft ook Tourette. Alleen wonen wij in Zuid-Afrika, en niet in Nederland. Eerder dit jaar hebben we de film Anne Vliegt gezien, en dat vond ze erg leuk. Ze heeft de film ook aan haar klas laten zien, en de andere kinderen waren helemaal verbaasd toen ze hoorden dat Nina ook Tourette heeft.

    Nou komt Nina in december voor de kerstvakantie naar Nederland, en ze zou het heel erg leuk vinden om jou te ontmoeten. Zou jij dat ook leuk vinden? Ik heb geen idee waar je woont, en of het mogelijk is nou je een beroemde filmster bent (;-))

    Groetjes,

    Ellen (moeder van Nina)