Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op tourette.startpagina.nl

Hallo allemaal

  • Gwen

    Ik heb al vanaf mijn zesde last van tics ( ben nu 21) , en na een hele reeks onderzoeken hebben ze me twee weken geleden verteld dat ik gilles de la tourette heb. Gelukkig in een milde vrom, ik heb last van tics met mijn ogen, hoofd, buik benen, en ik maak geluiden die ik niet wil, maar ik heb gelukkig geen last van ongewild schelden of vieze woorden uitspreken. Wel heb ik vaak last van dwanggedachten, en ik denk vaak dingen die ik helemaal niet wil denken, maar het gebeurd dan gewoon. Ik heb het eigenlijk wel geaccpeteerd, maar toch is het op bepaalde momenten nog erg moeilijk om er mee om te gaan.

    Ik zou graag met mensen willen mailen of MSN-en die ook tourette hebben, om ervaringen uit te wisselen en gewoon te kletsen! Het is niet stom bedoeld, maar wel het liefste mensen van mijn eigen leeftijd of ouder. zet hier even een berichtje neer met je emailadres of stuur me een mailtje als je graag met mij erover zou willen kletsen!

    Groetjes Gwen

  • Gwen

    mijn emailadres is gwenbors@hotmail.com.

    sorry, vergeten erbij te zetten.

  • Rob

    Hoi….

    Ik wil er heel graag met je over kletsen.

    Groeten Rob.