Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op tourette.startpagina.nl

mijn medicatie

  • robin dijs

    hoi meneer.

    bedankt voor het reageren.

    ik heb clonidine geslikt maar ben er mee gestopt vanwege de bijwerkingen.

    ik wiselde het steeds af (heel erg dom)ik kreeg veel last van mijn hart.

    ik heb nu geen last meer van mijn hart en slik geen medicijnen meer.

    ik krijg nu een bril en hoop dat ik daar niet mee word gepest op school.

    anders weet ik de gevolgen. =)

    ik ben er nu over heen aan het groeie.

    ik zit nu op een nieuwe midelbare school.

    (ben van de ene middel bare naar de ander over geplaatst.

    (ik heb nu vakantie en zal erg veel reageren).

    ik heb er soms last van maar het gaat beter.

    bedankt dat ik vragen mag stellen.

    op mijn scchool heeft iedereen wel wat.

    ik ben blij dat ik bij u mijn hart kan luchten over mijn gilles de la touret.

    vriendelijke groeten robin walter dijs. ;)

  • ianpieps

    Als je bang bent voor gepest op school vanwege een bril.

    Is het dan geen beter idee om lenzen te nemen?

    Of is dat voor jou geen oplossing.

    Groetjes,

    sandra

  • M

    Hoi Robin,

    Het is fijn om wat van je te horen. Ik ben geen meneer maar een jonge meid van 25 jaar. ( ik neem aan dat je reageerde n.a.v mijn reactie).

    Ik hoop dat je het naar je zin hebt op je nieuwe school. Je zegt dat iedereen er wel wat heeft. Dat geeft jou misschien eindelijk het gevoel niet anders te zijn dan de rest en word je hopenlijk ook geaccepteerd, net als de rest. Ik heb zelf ook slechte ogen. Ik draag hiervoor contactlenzen maar heb ook een bril. Natuurlijk moest iedereen even lachen toen ze mij met bril zagen, maar iedereen was snel gewend. Ik moet zeggen dat ik zelf liever lenzen draag , aangezien ik veel last van hoofdpijn krijg wanneer ik een bril draag. Er zijn zoveel leuke monturen op de markt. vast een die ook heel leuk bij jou staat. Ik zou in ieder geval geen lenzen kopen omdat je misschienw el eens gepest zou kunnen gaan worden. Zoals je al zegt; iedereen heeft wel wat, zo heeft iedereen ook zijn uiterlijke kenmerken. Positief of negatief.

    Wees jezelf, blijf jezelf dan kom je er wel..

    Ik vind het leuk af en toe eens wat van je te horen. Zomaar, hoe het met je gaat en hoe de tourette zich bij jou ontwikkeld.

    In ieder geval, een fijne herfstvakantie en succes met alles!

    Groetjes M

  • riobin

    ja goed idee bedankt;)

  • riobin

    srry dat het antwoorden zolang duurd ik heb zoveel aan mijn hoofd dat ik deze site was vergeten:$:P hoe gata het met u? met mij gata het in iedergeval goed touret goed onder controlle bijna geen last meer van.;) mijn bril was ik sin de zomervakantie kwijt:P maar ik heb hem wer gevonden en nu weer 1 dag opgehad:P ik heb veel minder hoofdpijn dan eerst zonder bril dus ik draag hem amper ik zal vaker naar deze site kijken ;) doei vriendelijke groetjes robin